Teenindusprobleemid

Reklaamige toodet
Kaebuse esitamine tähendab, et kaebate vea üle. Näiteks võite kaevata toote üle, mis ei tööta korralikult või on katki. Kõige sobivam toiming sõltub kaebusest ja kõnealusest tootest. Abinõuks võib olla toote parandamine või asendamine, mis selgub toote kontrollimisel ja puuduse tuvastamisel. Teil on õigus kaevata 3 aastat ja viga peab olema algne. Defekt peab ilmnema 6 kuu jooksul, et seda saaks pidada originaalseks. Klient peab suutma tõendada, et viga oli algne.

Garantii
Garantii on kõigile müüjatele vabatahtlik. Garantii on see, kui kaua on tagatud tootele tavakasutusel töötamine. Üldiselt anname oma toodetele 1-aastase garantii. Mõne toote garantii võib olla pikem kui 1 aasta. Mõnel tootel võib toote registreerimisel kehtida ka pikendatud garantii. Garantii ei hõlma kulumist, hooletusse jätmist, ebatavalist kasutamist või õnnetust.

Teenindus/remont
Meiega saate esitada enamiku tooteid ja kaubamärke hoolduseks/remondiks. Kulude kalkulatsiooni saamine maksab 595 Rootsi krooni. See sisaldub tavaliselt kogu hoolduse/remondi maksumuses, kui nõustute kulukalkulatsiooniga, kuid see on tasuline, kui otsustate pärast kulukalkulatsiooni hooldust/remonti mitte teha.